Usein kysyttyä

Miten haen Euro24.fi-luottotiliä?

Uutena asiakkaana haet luottoa rekisteröitymällä palveluumme. Tunnistautuminen tapahtuu henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi. Rekisteröitynä asiakkaana saat PIN-koodin, joka helpottaa osanostojen tekoa seuraavilla kerroilla.

Paljonko avoin lainasaldoni on?

Näet joka päivä ajantasaisen luoton kokonaissaldosi kirjautumalla Euro24-Onlineen.

Mitä teen, jos olen unohtanut PIN-koodini?

Uuden PIN-koodin saat luotua itsellesi Euro24-Onlinessa.

Olen hukannut laskuni, mitä teen?

Mikäli olet hukannut laskusi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos et ole saanut vielä yhtään laskua, mutta haluat maksaa luottoasi jo aiemmin takaisin, ota yhteyttä laskutuskumppaniimme, joka palvelee sähköpostitse: laskupalvelu.fi@arvato.com.

Voinko maksaa luoton ennenaikaisesti takaisin?

Kyllä voit. Saat maksutiedot laskutuskumppaniltamme Arvato financelta sähköpostitse laskupalvelu.fi@arvato.com tai soittamalla +358(0) 207 229 462.

Kenelle Euro24.fi-luottotili myönnetään?

Edellytämme hakijalta 21 vuoden ikää, puhtaita luottotietoja sekä Suomen kansalaisuutta. Käsittelemme kuitenkin jokaisen luottohakemuksen luottamuksellisesti ja teemme päätöksen yksilöllisesti.

Milloin luottoa voi hakea?

Lainapalvelumme on avoinnna jokaisena päivänä vuorokauden ympäri. Uudet luottohakemukset hyväksytään lainapalvelun aukioloaikoina. Nostoja hyväksytyltä joustoluotolta maksetaan tilille 24/7, lue lisää.

Mitkä ovat luottoehdot?

Tutustu luottoehtoihimme.

Kauanko rahanoston tilisiirto kestää?

Ottamalla käyttöön Siirron, saat rahat tilillesi heti 24/7, vuoden jokaisena päivänä. Lue lisää!

Ilman Siirtoa hyväksytyt nostot siirretään asiakkaan tilille muutamassa minuutissa. Mikäli luotto haetaan Danske Bankin, Osuuspankin, Nordean, Säästöpankin, POP Pankin tai Aktian tilille, hyväksytty luotto on luotonhakijan tilillä reaaliaikaisesti jopa muutamassa minuutissa. S-Pankin ja muiden pankkien asiakkailla, mahdollisista pankkiongelmista, viikonlopusta tai pyhäpäivistä johtuen rahan siirtyminen luotonottajan tilille voi kestää jopa 1-2 pankkipäivää.

Mitä teen, jos minulla on vaikeuksia luoton takaisinmaksussa?

Ota yhteyttä laskutuskumppaniimme, joka palvelee sähköpostitse: laskupalvelu.fi@arvato.com

Mikäli sinulla on lisää kysymyksiä, ole meihin yhteydessä sähköpostitse:

asiakaspalvelu@euro24.fi