Usein kysyttyä

Miten haen Euro24 Kulutusluottoa?

Uutena asiakkaana voit hakea lainaa lähettämällä lainahakemuksen nettisivuillamme. Tunnistaudu omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi lainahakemuksen alussa. Tämän jälkeen täytä huolellisesti kaikki tulo- ja menotiedot, sekä muut lainahakemuksessa kysyttävät tiedot. Saat lainapäätökset tekstiviestitse vielä saman päivän aikana, mikäli hakemus on tehty aukioloaikojemme puitteissa. Hyväksytyn lainapäätöksen jälkeen maksamme rahat tilillesi heti.

Paljonko avoin lainasaldoni on?

Kertaluottoasiakkaana saat luoton hakuvaiheessa tiedon lainasi kokonaismaksuerästä, joka erääntyy maksettavaksi 30 päivää luoton maksamisesta. Osamaksu- sekä joustoluottoasiakkaana näet avoimen lainasaldosi Euro24-Onlinessa.

Mitä teen, jos olen unohtanut PIN-koodini?

Uuden PIN-koodin saat luotua itsellesi Euro24-Onlinessa.

Olen hukannut laskuni, mitä teen?

Mikäli olet hukannut laskusi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko maksaa luoton ennenaikaisesti takaisin?

Kyllä voit. Näet maksutiedot kirjautumalla Euro24 Onlineen. Voit myös kysyä maksutietoja asiakaspalvelustamme chatissa tai sähköpostilla.

Kenelle Euro24 Kulutusluotto myönnetään?

Edellytämme hakijalta 24 vuoden ikää, puhtaita luottotietoja sekä Suomen kansalaisuutta. Käsittelemme kuitenkin jokaisen luottohakemuksen luottamuksellisesti ja teemme päätöksen yksilöllisesti.

Milloin luottoa voi hakea?

Lainapalvelumme on avoinna jokaisena päivänä vuorokauden ympäri. Voit siis tehdä lainahakemuksen mihin vuorokauden aikaan tahansa! Uudet luottohakemukset hyväksytään lainapalvelun aukioloaikana (ma-pe 8-22, la 10-20, su 10-18).

Mitkä ovat luottoehdot?

Tutustu luottoehtoihimme.

Kauanko rahanoston tilisiirto kestää?

Maksamme rahat tilillesi heti hyväksytyn lainapäätöksen saatuasi. Mikäli luotto haetaan Danske Bankin, Osuuspankin, Nordean, Säästöpankin, POP Pankin tai Aktian tilille, hyväksytty luotto on luotonhakijan tilillä reaaliaikaisesti jopa muutamassa minuutissa. Muiden pankkien asiakkailla mahdollisista pankkiongelmista, viikonlopusta tai pyhäpäivistä johtuen rahan siirtyminen luotonottajan tilille voi kestää jopa 1-2 pankkipäivää.

Mitä teen, jos minulla on vaikeuksia luoton takaisinmaksussa?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu@euro24.fi tai chatissa.

Mikäli sinulla on lisää kysymyksiä, ole meihin yhteydessä sähköpostitse:

asiakaspalvelu@euro24.fi